În perioada alegerilor prezidențiale și parlamentare din 24 noiembrie, 1 decembrie și 8 decembrie 2024, angajații Primăriei Buzău vor avea un program special de lucru pentru a sprijini procesul electoral.
Programul angajaților de la Direcția pentru Evidența Persoanelor și Direcția Economică va fi următorul:
- Sâmbătă (23.11, 30.11 și 07.12): 08.00 – 16.00
- Duminică (24.11, 01.12 și 08.12): 07.00 – 21.00, pentru a acoperi întreaga durată a votului.
Servicii disponibile pentru cetățeni:
- Eliberarea actelor de identitate: Direcția pentru Evidența Populației va procesa cererile de eliberare a actelor de identitate doar în cazurile urgente, pentru persoanele fără act de identitate sau cu documente expirate.
- Încasarea taxelor: Direcția Economică va asigura încasarea taxelor necesare pentru eliberarea cărților de identitate, pentru a nu exista impedimente în ziua votului.
Primăria Buzău își reafirmă angajamentul de a asigura buna desfășurare a procesului electoral și de a sprijini cetățenii în exercitarea dreptului lor de vot.
Distribuie știrea prietenilor tăi